Lampu Picit

Tuesday, March 8, 2011

Terima kasih Shin Chan




Gara2 xngantuk punyer pasal,aku telah menemui jalan terbaik dgn  mnonton Shin Chan.Ini smua gara kwn2 aku yg ske sgt tgok Shin Chan mse kt Jeddah hari tu.Aku pun mmg ske tgok Shin Chan nih.Walaupun katun nih da lme tp aku rse bkn kanak2 jer yg minat malahan org dewase jugak!(mcm aku lar..) yg aku xsangke,dlm leptop abang aku pun ade gak rupenye.Buat pnat jer aku pegi download.Tergelak gak aku nengok Shin Chan mlm2 bute.Katun simple & klaka yg pnah aku tonton.Ape2 pun Shin Chan terbaikkk!!


Akhirnyer aku mnemui Shin Chan sebenar.
dari kiri Himawari,Shin Chan,Shiro,Misaie & papa

4 comments:

  1. rupe2nye anta kawan dgn makhluk bukan manusia shin chan rupenye..

    patutlah hidup anta dah tak macm manusia biasa.

    ReplyDelete
  2. aku bkn ape izat....aku kagum....lpas negok shin chan aku seolah2 mcm brade kt jepun..

    ReplyDelete
  3. spe encik atan nie yea..??? org klunag gakk ea..?? thankz folow blog sy ye..ok..dah follow back..hehe

    ReplyDelete
  4. my name is atan.....n im not terorist....kihkihkih

    ReplyDelete